Doprava

Způsoby a ceny doručení

  • Osobní vyzvednutí
  • Balík PPL CZ
  • Balík PPL / DHL SK
  • Česká pošta
  • Rozvoz moto CLS

Přehled

Tabulka s cenami slouží pro vaši rychlou orientaci.

Pro konkrétní objednávku nemusí být dostupné všechny způsoby doručení, např. pokud se jedná o motocykly. V košíku se vám vždy ukáže, ze kterých možností máte na výběr.

Doprava zdarma

Nechte si svoji objednávku doručit zcela zdarma při objednávce nad 1 000 Kč přepravcem PPL nebo Rozvoz moto CLS, při objednávce nad 2 000 Kč Českou poštou. Vaše zboží odešleme do 3 pracovních dnů od objednávky. Rozvoz moto CLS potvrzení data dodání telefonicky.

Druh dopravy Cena vč. DPH Doplňkové služby vč. DPH
Osobní vyzvednutí
objednávka bez limitu zdarma  
Balík PPL CZ   dobírka
objednávka nad 1 000 Kč zdarma 46 Kč
objednávka do 1 000 Kč 60 Kč 46 Kč
SMS od kurýra PPL v den doručení s předpokládaným časem doručení a tel. číslem na řidiče   18 Kč
balné   20 Kč
Balík PPL / DHL SK   dobírka
objednávka nad 5 000 Kč zdarma 46 Kč
objednávka do 5 000 Kč 210 Kč 46 Kč
balné   20 Kč
Česká pošta   dobírka
objednávka nad 2 000 Kč zdarma 46 Kč
objednávka do 2 000 Kč 108 Kč 46 Kč
balné   20 Kč
Rozvoz moto CLS   dobírka
objednávka motocyklů a skútrů zdarma zdarma

Osobní vyzvednutí

Velkou výhodou je časová nezávislost na doručovateli.

Pozor – před vyzvednutím zboží počkejte na e-mail s potvrzením. Pošleme vám je, jakmile je zboží na prodejně připraveno, proces může nějakou chvíli trvat.

Na prodejně pro vás bude připraveno ještě následujících 5 pracovních dnů. Pokud zboží v této lhůtě neodeberete, je uvolněno do volného prodeje.

Balík PPL CZ

PPL doručuje balíčky až do váhy 30 kg, a to do druhého pracovního dne. Když vás kurýr nezastihne doma, doručí vám ho následující pracovní den. Můžete také zvolit variantu doručení v sobotu.

O doručení budete informováni e-mailem. Dozvíte se z nich časové rozmezí, kdy kurýra očekávat i přístupové údaje do webové aplikace PPL pro sledování zásilky.

Můžete zvolit variantu informaci SMS od kurýra PPL v den doručování, obdržíte předpokládaný čas doručení a tel. číslo na řidiče

U řidiče PPL můžete zaplatit v hotovosti při převzetí, pokud jste zvolili platbu dobírkou.

Online sledování balíků

Balík PPL / DHL SK

PPL / DHL doručuje balíčky až do váhy 30 kg, a to do 2 pracovních dnů od odeslání. Když vás kurýr nezastihne doma, doručí vám ho následující pracovní den.

O doručení budete informováni e-mailem. Dozvíte se z nich časové rozmezí, kdy kurýra očekávat i přístupové údaje do webové aplikace PPL pro sledování zásilky.

U řidiče PPL můžete zaplatit v hotovosti při převzetí,pokud jste zvolili platbu dobírkou.

Online sledování balíků

Česká pošta

Balík Do ruky

Obchodní balík, jak ho znáte

Česká pošta garantuje doručení přímo do ruky na vámi zvolenou adresu již následující pracovní den po podání zásilky. Přes SMS i e-mail vás bude v den podání informovat o doručování balíku.

Pokud vás doručovatel nezastihne, nechá lísteček v poštovní schránce a zásilka zůstane uložena na vaší dodací poště (kontakt najdete na lístečku). Tam na vás balík počká 7 kalendářních dnů, než bude odeslán zpět k nám. Můžete ale poštu požádat o opakované doručení zásilky v určitý den nebo prodloužení úložní doby.

Bližší informace na webu České pošty v sekci www.balikovarevoluce.cz.

Tip: Na www.ceskaposta.cz/zmenadispozice si můžete v den odeslání změnit termín a místo doručení zásilky dle svých potřeb.

Balík na poštu

Vyberte si kteroukoli z 2600 pošt po celé ČR. Balík Na poštu tam pro Vás bude připraven k vyzvednutí již následující pracovní den. Služba je praktická v situacích, kdy nejste k zastižení na jednom místě nebo v pracovní době nemůžete balík převzít. Česká pošta vás přes SMS a e-mail bude informovat o doručování již v den podání balíku.

V košíku si jednoduše vyberete, na kterou poštu chcete objednávku doručit. Tam na vás balík počká 7 kalendářních dnů,než bude odeslán zpět k nám. Můžete ale poštu požádat o prodloužení úložní doby.

Tip: Na www.ceskaposta.cz/zmenadispozice si můžete v den odeslání změnit poštu, kde si chcete zásilku vyzvednout.

On-line sledování balíku České pošty

Do ruky nebo Na poštu - Velká balíková revoluce České pošty

Česká pošta nabízí také aplikace pro chytré telefony, díky které můžete sledovat zásilku nebo vyhledat nejbližší poštu. Aplikace pro iPhone a Android.

Kdy bude zboží expedováno?

Termín dodání je od 1 – 7 dní. Není-li uvedeno jinak. U jednotlivých položek zboží je vždy informace o aktuální dostupnosti.

Dostupnost Způsob doručení Objednávka* Termín
Skladem Osobní odběr do 12:00 hodin Týž pracovní den připraveno na prodejně.
Skladem Balík PPL do 11:00 hodin Týž pracovní den předáno dopravci, doručení následující pracovní den.
Skladem Česká pošta do 14:00 hodin Týž pracovní den předáno dopravci, doručení do 2 pracovních dnů.
Skladem Rozvoz moto CLS do 18:00 hodin Týž pracovní den telefonická dohoda termínu doručení,nejpozději do týdne.
Skladem 3 dny     Zboží je skladem u dodavatele nebo v celním řízení,předání dopravci do 3 pracovních dnů.
Na cestě 14 dní     Zboží je expedováno od zahraničního dodavatele. O naskladnění budete informováni e-mailem.

* čas odeslání objednávky

Problémy s doručením

Pokud vám zásilka nebyla doručena nebo se vyskytl problém při jejím doručování, obraťte se prosím na náš zákaznický servis na lince 296 245 025.

Nejčastější příčiny nedoručení zásilky

Dopravce zboží nenaložil z důvodu jeho viditelného poškození

Abychom zákazníkům doručovali pouze bezvadné zboží, prochází před naložením důkladnou kontrolou. Při odhalení poškození není pak toto zboží naloženo, ale vymění se za jiný, nepoškozený kus,případně se objedná nový u dodavatele. O postupu vás vždy informujeme.

Přepravce či poštovní doručovatel nevložil do vaší schránky oznámení o nedoručení / uložení zásilky

Průběh doručování můžete sledovat on-line na výše uvedených odkazech u každého typu doručení. Číslo zásilky / balíku vám bylo zasláno na e-mail, který jste uvedli v objednávce.

Zásilka se ztratila u přepravce

Stává se to velmi zřídka. Pokud k této situaci dojde, můžete si objednat nový kus zboží a s dopravcem zahájíme reklamační řízení nezávisle na vaší

situaci z první objednávky.

Byla-li původní objednávka placena:

Převodem předem

Prosíme o zaslání čísla vašeho účtu, abychom vám mohli částku vrátit.

Slevovými poukázkami nebo dárkovými certifikáty

Prosíme o jejich kódy, abychom je pro vás mohli znovu aktivovat.

Na splátky

Prosíme o vaše rodné číslo a číslo účtu, abychom mohli smlouvu upravit pro novou objednávku

 

Se vzniklými případnými problémy Vám rádi poradíme na zákaznické lince 733 641 533

Levně a dobře
CLS DEAL s.r.o.
Františka Bartoše 524
760 01 Zlín - Mladcová

+420 734 634 120
levneadobre@gmail.com

Prodejna
Františka Bartoše 524
760 01 Zlín - Mladcová

+420 577 104 217
+420 777 122 612
info@clszlin.cz
10:00 - 14:30 a 16:00 - 18:00
Doprava zdarma Při nákupu
nad 1000Kč